کد خبر:34334
پ

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: جهاد تبیین، برای مقابله با جنگ رسانه ای است که اعتماد بنفس مردم را هدف قرار داده است.

به گزارش روزانه نیوز، آیت الله حبیب شعبانی موثق در آیین اختتامیه جشنواره مردمی و رسانه ای فجر که امروز برگزار شد گفت: دشمن به دنبال این است که وقتی کسی حرفی از نظام، انقلاب و جمهوری اسلامی می زند نقطه ضعف به ذهنش بیاید یعنی دشمن کاری کرده اذهان عموم مردم در مقایسه و قضاوت های خود این نقاط ضعف را ببینند.

وی افزود: اگر دشمن در این زمینه موفق شود و ضعف ها را برذهن جامعه بنشاند که اذهان عمومی فقط ضعف ها را به ذهن متبادر کند این کار باعث دو آسیب می شود یکی سیاسی که گفته می شود جهاد تبیین راه اندازی کنید تا از نظام اسلامی دفاع شود اما به نظر من آسیب بزرگ تر آن آسیب اجتماعی است که منجر به این می شود که یک ملت اعتماد به نفس خود را از دست خواهند داد.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: وقتی اذهان مردم در همه ماجراها فقط نقاط ضعف را ببینند طبیعتا جوانان ما اعتماد بنفس خود را از دست خواهند داد و بزرگترین آسیب برای یک جامعه این است که نیروی جوان جامعه اعتماد بنفس خود را از دست بدهند و احساس کنند که در جامعه نمی شود کاری کرد که آسیب بزرگی است.

وی تصریح کرد: جهاد تبیین نیازی به آگاهی و معرفت عمیق دارد کسی که می خواهد وارد عرصه ی تبیین گری شود اگر آگاهی نداشته باشد مطالبه گری هایش نیز آسیب زا خواهد بود اگر در جهاد تبیین انصاف ، عقلانیت، خرد ورزی و علم ورزی وجد نداشته باشد آسیب می بینیم.

به گزارش روزانه نیوز، در اختتامیه این مراسم که بیش از هزار و ۶۷۲ اثر در بخش رسانه ای به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود در بخش روزنامه های سراسری، هفته نامه ها و نشریات استانی جشنواره براساس کمیت و تعداد اخبار منتشر شده از «اشکان یوسفی سرپرست روزنامه ایران» قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید