کد خبر:32858
پ

وزیر ورزش و جوانان در حاشیه نشست مجمع عمومی باشگاه استقلال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش روزانه نیوز در حاشیه مجمع عمومی باشگاه استقلال اظهار کرد: من امیدوار بودم کمی سطح تصمیمات و اتفاقاتی که در ورزش کشور شاهد هستیم، بهبود پیدا کند و قوت قلبی برای تصمیم گیرندگان ورزش کشور باشد. به همین دلیل از ۲ تن از اعضای هیئت وزیران، خاندوزی و رحیمی، وزرای اقتصاد و دادگستری تقاضا کردم در این جلسه با مدیران باشگاه استقلال شرکت کنند و آن‌ها نیز علاقه داشتند که گزارش مدیران این باشگاه را بشنوند.

وی ادامه داد: در این جلسه ۳ وزیر، مدیرعامل باشگاه و همچنین اعضای هیئت مدیره استقلال حضور داشتند و گزارشی از وضعیت و مسائل مختلف باشگاه و همچنین چشم انداز این تیم ارائه شد. بایستی دور هم جمع می‌شدیم و خیلی از مشکلات مطرح می‌شدند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: اتفاق مهمی که در جلسه امشب پیش آمد، این بود که قرار شد مدیرعامل باشگاه استقلال هر چه سریعتر گزارش حسابرسی سال مالی منتهی به تیر ماه ۱۴۰۰ را آماده کند و در مجمع عمومی که به زودی برگزار می‌شود، ارائه شود. با توجه به صحبت‌هایی که امشب شد من هم به آینده این باشگاه امیدوار شدم. به امید خدا در فصل جدید اتفاقات خوب و درستی برای باشگاه استقلال پیش آید و مورد پسند هواداران این تیم بزرگ باشد.

سجادی افزود: در جلسه امروز صحبت‌ها تنها مبنی بر این بود که چه اتفاقاتی رخ دهند تا هواداران با نتایج تیم خوشحال شوند. امیدوارم این انرژی مثبت ادامه داشته باشد و به زودی چنین نشستی برای پرسپولیسی‌ها نیز برگزار خواهد شد. در وزارت ورزش میزبان آن‌ها خواهیم بود و پای صحبت هیئت مدیره و سرپرست این باشگاه خواهیم نشست.

سجادی درباره اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: روز شنبه گذشته به همراه آجرلو و صدری جلسه خوب و مثبتی را برگزار کردیم و تصمیمات ارزشمندی گرفته شد. من هم قول دادم که هماهنگی‌های لازم را انجام دهیم تا این ۲ باشگاه بتوانند بهترین نتیجه را کسب کنند و با توجه به همین موضوع نیز چنین جلسه‌ای را که امشب برای باشگاه استقلال برگزار کردیم، به زودی برای پرسپولیسی‌ها برگزار خواهیم کرد و همه چیز را هماهنگ می‌کنیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: درباره وضعیت پرسپولیس هم در حال تصمیم گیری هستیم. شنبه در وزارت ورزش و جوانان جلسه ۳ نفره‌ای با مصطفی آجرلو و مجید صدری برگزار کردیم که ختم به نهار شد. جلسه خیلی خوبی بود. تصمیمات ارزشمندی گرفته شد. در مورد نوع مدیریت و نوع فعالیت‌های اقتصادی هماهنگی‌های خوبی انجام شد. بنده هم قول دادم هماهنگی‌های لازم برای این که باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس بهترین‌ها را رقم بزنند، انجام دهم.

سجادی گفت: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در زمین رقیب هستند، اما در مدیریت و کار با هم همکار هستیم. جلسه ما با مسئولان باشگاه پرسپولیس بستگی به وقت وزیران دیگر دارد. برای جلسه دیگر هم از اصحاب رسانه دعوت خواهیم کرد. من اطلاعات دقیقی درباره عکس العمل هواداران نسبت به تغییرات ندارم؛ زیرا مشغول یک سری کار‌ها هستم. اگر به جای ۲۴ ساعت، شبانه روز ۲۸ ساعت بود؛ باز هم من زمان کم می‌آوردم. از صبح زود تا دیر وقت سر کار هستم. جلسات، بازدید‌ها و سفر‌های زیادی داریم. البته امیدوارم هواداران به تصمیمات وزارت ورزش و جوانان اعتماد کنند. تا امروز سابقه نداشته است ۳ وزیر پای صحبت مسئولان یک باشگاه بنشینند.

سجادی درباره اعلام رای پرونده ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان افزود: اجازه دهید رای پرونده این مربی صادر شود و پس از مشورت درباره این موضوع نیز صحبت خواهیم کرد.

او درباره پول‌های بلوکه شده ورزش کشورمان گفت: تدابیری اتخاذ شده است و امیدواریم بتوانیم این پول‌ها را به جا‌هایی که باید برود، منتقل کنیم و این مشکل نیز حل شود.

سجادی درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی و تماشای مسابقه تیم ملی کشورمان مقابل کره جنوبی گفت: امیدوارم روزی برسد که ظرفیت استادیوم را پر ببینیم و تماشاگران حضور داشته باشند؛ اما باید بررسی شود و دید که شرایط بازگشایی استادیوم‌ها وجود دارد که همه این موضوع‌ها نیاز به هماهنگی‌های متفاوتی دارند، اما آن چه که از دست ما بر آید و بتوانیم استادیوم را با حضور تماشاگران باز کنیم، دریغ نخواهیم کرد؛ اما این موضوع نیاز به بررسی بیشتری دارد.

سجادی ادامه داد: مسابقه ملی است و ما هم میزبان این مسابقه هستیم. با توجه به مهم بودن نتیجه بازی و همچنین رقیب سر سختی که داریم امیدواریم بتوانیم در حضور تماشاگران بازی کنیم، اما این که چه تعداد در این بازی حاضر باشند به زودی اعلام خواهد شد.

سجادی افزود: من رنگی نیستم و برای هر ۲ تیم احترام قائل هستم. نه تنها استقلال و پرسپولیس، بلکه وظیفه دارم که در خدمت تمام تیم‌ها باشم؛ چرا که این وظیفه من است. مشکلات استقلال و پرسپولیس منعکس و دیگر تیم‌ها کمی مظلوم واقع می‌شوند.

او ادامه داد: در هر صورت وظیفه دارم در خدمت ورزش کشور باشم. نه تنها ورزش باشگاهی و بلکه ورزش ملی، توجه به آن هم باید در دستور کار وزارت ورزش قرار بگیرد.

او ادامه داد: تمام کار ما مشکلات استقلال و پرسپولیس نیست و ما وظایف دیگری هم در ورزش کشور داریم. برای همکارانم دعا می‌کنم که موفق باشند؛ چرا که اگر آن‌ها موفق باشند ما هم نفس راحتی خواهیم کشید.

سجادی در انتها گفت: امیدوارم همه با هم به گونه‌ای عمل کنیم که مردم کشورمان احساس کنند که تغییری به وجود آمده است. همه هم در کنار رئیس جمهور محترم و گوش به فرمان رهبری معظم در صف خدمت هستیم و امیدوارم همه ما به گونه‌ای عمل کنیم که خروجی کارمان همان باشند که مردم عزیز کشورمان علاقه دارند./باشگاه جوانان

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید