کد خبر:40906
پ

فرماندار کبودراهنگ در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه گفت: عبور از فتنه ۸۸ دستاورد اعظم انقلاب اسلامی است.

به گزارش روزانه نیوز، مسلم غلامی فرماندار شهرستان کبودراهنگ در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد:زوایای مدیرتی و ایثارگری سردار سلیمانی باید الگوی همه مسئولین کشور در خدمت گزاری به مردم باشد.

وی با اشاره به فتنه های متعدد دشمنان در بازه های زمانی مختلف علیه ملت ایران افزود:دشمنان ما در هر برهه از زمان پیشرفت ملت ایران را دیده اند احساس خطر کرده و فتنه های متعددی علیه مردم و نظام ما به راه انداخته اند.

فرماندار شهرستان کبودراهنگ با اشاره به حماسه نهم دی ماه سال ۸۸ و بصیرت سیاسی مردم ایران افزود:۹ دی روز بصیرت روز همبستگی و روزی است که مردم ایران اسلامی نشان دادند همراه و پشتیبان ولایت و انقلاب اسلامی هستند

غلامی در خصوص اتفاقات سال ۸۸ و مسئله انتخابات گفت: شکست  مفتضحانه و رسانه ای دشمن در ترقیب مردم جهت عدم شرکت در انتخابات سال ۸۸ باعث شد تا آن ها فتنه ای برای جبران این شکست راه اندازی کنند.

وی با تشریح خسارت های فتنه ۸۸ عنوان کرد:اگر میزان خسارت های فتنه ۸۸  را ارزیابی کنیم کمتر از خسارت های جنگ تحمیلی نبود و عبور از  این فتنه بزرگ یکی از دستاورد های انقلاب اسلامی بود.

فرماندار کبودراهنگ با گلایه مندی از سکوت خواص در فتنه های مختلف بیان کرد: برخی خواص بی بصیرت در فتنه ۸۸ سکوت کردند و امروز نیز برخی از آن ها در عرصه جنگ ترکیبی دشمن سکوت و منفعل عمل می کنند.

وی در انتها خاطر نشان کرد:امروز دشمن در عرصه جنگ ترکیبی به فکر نا امید کردن مردم است و دشمن با تمام امکانات به جنگ ما آمده است  امید نیروهای دشمن در پشت مرزهای ما به آشوب ها و نا آرامی هایی است که در داخل کشور راه اندازی کرده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید