کد خبر:31189
پ

فرمانده کل سپاه ضمن تاکید بر اینکه تا انتهای رفع مشکل کنار مردم خوزستان هستیم، از انعقاد قرارداد طرح فاضلاب اهواز توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) خبر داد.

به گزارش روزانه نیوز بنا به اعلام دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» در بازدید از روستا‌های دارای تنش آبی در خوزستان، گفت: با توجه به رهنمود‌های روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مشکلات خوزستان که فرمودند مسئولان مشکلات خوزستان را جدی بگیرند، در این استان امروز حاضر شدیم تا مشکلات استان را بررسی و رفع کنیم. وی ادامه داد: خوزستان نه‌تن‌ها برای ما مهم، بلکه مقدس نیز است و همان‌گونه که در سیل سال ۱۳۹۸ کنار مردم بودیم، هم‌اکنون نیز تا انتهای رفع مشکل کنار مردم خوزستان هستیم.

سلامی تصریح کرد : حدود ۵۲۵ کیلومتر لوله با قطر ۲ متر در طرح غدیر از منطقه شوش کشیده شده، که سوسنگرد، حمیدیه، ۷۰ درصد آب اهواز، هویزه، شادگان، دارخوین، خرمشهر و آبادان را آب‌رسانی و این طرح توسط قرارگاه سازندگی در حال انجام است.

وی اضافه کرد: در بحران آبی اخیر نیز با تلاش نیرو‌های سپاه ۶۰ دستگاه تانکر ۳۰ هزار لیتری به‌صورت سیار در ۸۷ روستا در حال آب‌رسانی هستند و امروز ۴۰ دستگاه تانکر سیار دیگر نیز اضافه می‌شود.

فرمانده کل سپاه، فاضلاب اهواز را یکی از مهم‌ترین مسائل این استان خواند و اظهار داشت: قرارداد طرح فاضلاب توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) منعقد شده است و به محض تأمین اعتبارات در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از این طرح بزرگ خواهیم بود. فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساعاتی پیش برای بررسی مشکلات تنش آبی خوزستان وارد اهواز شد. قرار است در این سفر از خدمات رسانی از شهر‌ها و روستا‌های درگیر با تنش آبی استان خوزستان بازدید کند.

بازدید از روند اجرای طرح‌های آبرسانی سپاه و بسیج در استان خوزستان نیز از دیگر برنامه‌های سردار سلامی است./میزان

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید