کد خبر:3912
پ

به گزارش  روزانه نیوز، آیین رونمایی از تمبر یادبود خبرنگاران همزمان با مراسم اختتامیه جشنواره استنداپ‌کمدی با حضور جمعی از پیشکسوتان مطبوعات استان همدان برگزار شد.

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در این مراسم با بیان اینکه فرهنگ هویت و شناسنامه جامعه را تشکیل می‌دهد اظهار کرد: اگر هویت یک جامعه را از آن بگیریم تمام زیرساخت و موجودیت خود را از دست می‌دهد.

 

 

احمدرضا احسانی با بیان اینکه جامعه فاقد زیرساخت فرهنگی سست‌عنصر و متزلزل خواهد بود گفت: اگر به مسائل فرهنگی توجه نشود موضوعات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی نیز درگیر مشکلات بسیاری خواهد شد بنابراین باید به موضوع فرهنگ توجه ویژه‌ای شود.

 

 

وی با اشاره به اینکه متأسفانه برخی مسوولان سرمایه‌گذاری در حوزه فرهنگ را هزینه قلمداد می‌کنند افزود: این در حالی است که این سرمایه‌گذاری بنیان‌های جامعه را مستحکم می‌کند و جامعه و مردم آن را به سوی پویایی پیش می‌برد.

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان یادی از مرحوم مهدی کاشی یکی از خبرنگاران فعال استان که به خاطر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد، کرد و با بیان اینکه خبرنگاران نیز مانند هنرمندان درصدد تقویت زیرساخت‌های فرهنگی جامعه هستند گفت: کرونا با همه تلخی‌های خود به ما یادآوری کرد که باید قدر یکدیگر را بیشتر و بهتر بدانیم.

 

وی با بیان اینکه از اوایل شیوع کرونا سبک جدیدی از زندگی را تجربه می‌کنیم اظهار کرد: باید مسائل جامعه‌شناختی و فرهنگی را بیشتر و بهتر درک کرده و نسبت به تقویت زیرساخت‌های آن برای برخورداری از جامعه‌ای سالم اقدام کنیم./ فارس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید