کد خبر:30203
پ

فرمانده نیروی انتظامی در پیامی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر به خصوص شهید آیت الله “بهشتی”، هفته قوه قضائیه را تبریک گفت.

به گزارش روزانه نیوز از پایگاه خبری پلیس، در متن پیام سردار “حسین اشتری” فرمانده ناجا آمده است: قوه قضائیه به‌عنوان یکی از ارکان مهم و تأثیرگذار در جمهوری اسلامی نقش ارزنده‌ای در حراست از آرمان‌های اصیل اسلامی و ارزش‌های والای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دارد.

بی‌شک بخش اعظمی از امنیت پایدار و برقراری نظم و تأمین آسایش و آرامش در جامعه مرهون تلاش های بی شائبه مجتهدان و عالمان عادل و تمامی مسئولان قضائی و بخش‌های مختلف دستگاه قضا است به طوری که امروز شاهدیم این نهاد کلیدی و موثر همگام و همراه با اندیشه های اسلام ناب محمدی (ص) و پیرو هدایت های ارزشمند مقام عظمای ولایت امام خامنه ای عزیز “مدظله العالی” به ‌صورت جدی و قاطعانه برای مبارزه با هرگونه فساد و بی عدالتی و قانون‌شکنی‌ لحظه ای دریغ نمی کنند.

خون شهدای هفتم تیر پایه‌های نظام اسلامی را مستحکم‌تر کرده و ان شاء الله این قوه ارزشی چون گذشته با الگوگیری از فرمایشات مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا “مدظله العالی” که دفاع شجاعانه و قدرتمندانه از عدالت در جامعه وظیفه قوه قضائیه است، موفق تر از همیشه عمل کند و در این میان، نیروی انتظامی هم همراه و همدل در کنار این قوه، در راستای توسعه نظم، امنیت و عدالت در جامعه فروگذار نخواهد کرد.

هفتم تیرماه سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است  و روز یکم تا هفتم تیر ماه  به‌عنوان هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید