کد خبر:35136
پ

به گزارش روزانه نیوز ظاهر پورمجاهدگفت: با بیان اینکه همه اقلام اساسی مورد نیاز مردم در سطح استان همدان تأمین شده است، اظهار کرد: تاحدی روز پنجشنبه هفته گذشته شاهد تقاضای بالای خریداران در خصوص روغن بودیم، این روند تاحدی در روز گذشته کاهشی شد، اما در مجموع، در راستای تأمین روغن اقداماتی را درپیش گرفته ایم.

وی با تصریح بر اینکه در حال تزریق روغن در سطح استان هستیم، به وجود کارخانه روغن در استان همدان اشاره کرد و گفت: هر آنچه که نیاز باشد، این محصول تأمین و بین فروشگاه‌های استان همدان توزیع خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان به بازدیدهای صورت گرفته توسط استاندار در روز گذشته از فروشگاه‌های استان نیز اشاره کرد و افزود: برنامه ریزی ها در راستای تزریق روغن به فروشگاه‌ها انجام شده است.

این مسئول ادامه داد: در این زمینه عاملین معرفی و کارخانه روغن در شهرستان نهاوند وارد کار شده است.

قیمت نان افزایشی نخواهد داشت

پورمجاهد در پاسخ به اینکه با توجه به مردمی سازی توزیع عادلانه یارانه‌ها، بحث کالاهای تنظیم بازاری به چه نحوی خواهد بود؟ اظهار کرد: در این راستا، نان، برنج، شکر و دارو مدنظر خواهد بود؛ به نوعی که قیمت نان افزایشی نخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: برنج و بخشی از شکر نیز به صورت تنظیم بازاری است، دارو نیز جز مواردی است که یارانه اش برقرار است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان در پاسخ به اینکه با توجه به اعلام و ابلاغ ستاد تنظیم بازار مبنی بر فروش کالاهای قیمت قدیم به نرخ جدید، مابه تفاوت قیمت این محصولات چه سرنوشتی خواهد داشت؟ عنوان کرد: این موارد، صورت جلسه می‌شود تا سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان تکلیف آنها را مشخص کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید