کد خبر:30726
پ

فرمانده مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: در کشور حدود ۴ میلیون زوج نابارور داریم که نیازمند دریافت خدمات درمان مشکل ناباروری هستند.

به گزارش روزانه نیوز علیرضا زالی در مراسم بهره برداری از اتاق‌های عمل جدید و بخش سی تی اسکن بیمارستان مهدیه تهران اظهار کرد: در حال حاضر بیشترین زایمان در این مرکز انجام می‌شود.

وی ادامه داد: سالانه ۵ تا ۶ هزار زایمان در بیمارستان مهدیه انجام می شود. تاکنون ۲ هزار و ۹۳۷ زایمان به صورت سزارین انجام شده است.

 ۵۷۵ مادر باردار به کرونا مبتلا شده اند

فرمانده مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران افزود: تاکنون ۵۷۵ مادر باردار که به کرونا مبتلا بوده اند در بیمارستان مهدیه تهران، بستری شده اند. خوشبختانه تا به امروز مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا در این مرکز گزارش نشده است.

زالی بیان کرد: طبق آمار حدود ۴ میلیون زوج نابارور در کشور داریم که نیازمند دریافت خدمات درمان مشکل ناباروری هستند.

وی افزود: هدف ما یک بیمارستان تک تخصصی در مرکز درمانی مهدیه نیست؛ این بیمارستان، بیمارستانِ بیماران ارجاعی از مناطق مختلف استان تهران است و باید به یک مرکز جامع زنان در حوزه زنان تبدیل شود.

تنوع و کیفیت خدمات در بیمارستان مهدیه باید ارتقا پیدا کند

فرمانده مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: تنوع خدمات و همچنین کیفیت خدمات در بیمارستان مهدیه باید ارتقا پیدا کند و از ظرفیت های این مرکز باید استفاده بهتری شود. این بیمارستان باید در زمینه زایمان های مختلف مانند زایمان بدون درد و زایمان در آب ورود پیدا کند./باشگاه خبرنگاران

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید