کد خبر:29932
پ

 سرپرست کاروان اعزامی ایران به پارالمپیک توکیو گفت: با مساعدت دولت بخشی از بودجه پارالمپیک پرداخت شد تا مشکل رزرو بلیت اعزام برطرف شود و حدود ۷ میلیارد تومان به حساب کمیته ملی پارالمپیک واریز شد.

به گزارش روزانه نیوز اختصاص بخشی از بودجه سالانه کمیته ملی پارالمپیک برای اعزام کاروان ایران به توکیو به یکی از مسائل عمده این نهاد ورزشی تبدیل شده بود.

موضوعی که با رایزنی مسوولان این کمیته با «محمدباقر نوبخت» رییس سازمان برنامه و بودجه اکنون در آستانه حل شدن است تا بخشی از دغدغه‌های کاروان ایران برطرف شود.

سرپرست کاروان اعزامی ایران به  پارالمپیک با اشاره به تایید پرداخت بودجه این کمیته اظهار داشت: خوشبختانه با همکاری سازمان برنامه و بودجه و دیگر مسوولان دولت امروز مبلغی در حدود ۷ میلیارد تومان به حساب کمیته ملی پارالمپیک واریز شد تا این کمیته هزینه‌های اردو و رزرو بلیت اعزام را تامین کند. با این هزینه می‌شود بخشی از دغدغه‌های این سازمان ورزشی برطرف خواهد شد.

«هادی رضایی» ادامه داد: چند بار بلیت برای اعضای کاروان رزرو کردیم که به خاطر دیر رسیدن بودجه کنسل شد اما اکنون این کار در حال انجام است و بدون شک بهترین پرواز را برای ورزشکاران و پارالمپین‌ها رزرو می‌کنیم.

وی افزود: به دنبال رفاه این گروه هستیم زیرا شرایط آنان با ورزشکاران عادی بسیار متفاوت است و کاروان ایران با چند پرواز به توکیو می‌رود که نخستین آن روز ۲۸ مرداد است.

وی گفت: تا کنون اسامی ۵۹ ورزشکار و ۲۰ مربی برای حضور در پارالمپیک به مسوولان برگزاری این بازی ها تحویل داده شده و امکان تغییر در این لیست نیز وجود دارد.

پارالمپیک توکیو از روز دوم شهریور در کشور ژاپن شروع و تا چهاردهم این ماه ادامه دارد./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید