کد خبر:19626
پ

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به الزامات انتخابات ۱۴۰۰، گفت: در انتخابات مهم‌ترین مساله ما حفظ وحدت است.

به گزارش روزانه نیوز اسدالله بادامچیان با تاکید بر اینکه باید از درگیری‌های جناحی پرهیز شود تا کشور به سمت بیانیه گام دوم پیش برود، افزود: در گام دوم باید با حفظ آزادی‌ها به وحدت برسیم و باید دست در دست هم داده و تحت رهبری ولی فقیه با پرهیز از درگیری جناحی و اختیار دادن به ملت کشور را به سمت اهداف بیانیه گام دوم پیش ببریم و هر جریانی احساس می کند موفق تر است برای توسعه بیشتر تلاش کند.

 

وی با اشاره به الزامات انتخابات ۱۴۰۰ اضافه کرد: در ۱۴۰۰ مهم‌ترین مساله ما حفظ وحدت است که روحانیت و جامعه مدرسین و بخشی از احزاب و تشکل ها را داریم، لذا موتلفه براثر مصوبه شورای مرکزی به دبیرکل ماموریت داد و ما با جامعه روحانیت همکاری کردیم.

 

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: در برهه حساس جهانی هستیم و جهان در تحولات اساسی قرار دارد و آمریکا و اروپا در بحران چندجانبه قرار دارند و منطقه هم در شرایط بیداری اسلامی و مسئله  کرونا قرار دارد.

 

وی افزود: پس از ۴۳ سال ایران به یک قدرت جهانی تبدیل شده و ما آمادگی ها و استعدادهای فراوانی داریم و طبعا باید مسیری جدید را تجربه کنیم.

 

وی ادامه داد: قبل از اینها اصلاح طلب، اصولگراها، تندروها و جناح‌های دیگر مطرح بود اما در حال حاضر در حال ورود به گام دوم هستیم و باید به یک تعامل همه جانبه برسیم و باید دید همه جریانات به یک ایران شاد و قدرتمند معتقدند یا خیر.

 

بادامچیان با بیان اینکه اکنون دوره خاصی است و باید به سمت تکامل انقلاب، تکمیل نظام جمهوری اسلامی و تقویت و اقتدار نظام و رفع مشکلات و ضعف ها و آن چیزی برویم که در گام دوم انقلاب تاکید شده است، تصریح کرد: برای این قضایا امکانات و استعدادهای فراوانی داریم و باید جناح های مختلف باشد و در یک جامعه آزاد این جناح ها همیشه هستند.

 

وی ادامه داد: حزب موتلفه در گام نخست قبل از پیروزی انقلاب نقش موثر داشت و بعد از انقلاب چه مدتی که در حزب جمهوری اسلامی بوده  و چه الان آمادگی کامل در این زمینه دارد و جز با کسانی که توطئه گری کردند.

 

وی ادامه داد: در این انتخابات معتقد به وحدت هستیم و مشی ما کار کردن با جمع است و بعد از پیروزی انقلاب با حزب جمهوری شهید بهشتی در انتخابات کار کردیم و در آخرین مجلس یعنی مجلس یازدهم در ائتلاف همکاری کردیم‌.

 

بادامچیان درباره جلسات و فعالیت های انتخاباتی حزب خاطرنشان کرد: کاری که انجام شده کار بسیار ویژه ای است و جامعه روحانیت مبارز در سراسر کشور با ساماندهی و اساسنامه جدید قرار گرفته و با ۲۷استان ارتباط دائم دارد./فارس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید